Makeover, Reese Witherspoon.

Hej på er! :) ♥ Förlåt för dålig uppdatering, men det är bara för att min dator har drabbats av virus eller något. Fast allt är ikopplat kommer den inte på, så jag sitter utan bilder framför mina föräldrars dator. Men här kommer i alla fall ett litet redigeringstips från mig till er! ♥

Jag satt nyligen och sökte upp en bild på Reese som jag kunde redigera. Som ni ser har jag gjort ögonen mer klarblå och läpparna lite rödare. Dessutom har jag ändrat aningen på hårfärgen. ;) Allt är gjort i Picnik och kräver ingen betalning. Det vill säga, helt gratis! :) Jag tycker du ska testa det, för enligt mig är det en superbra början för nya redigerare som till exempel vill fortsätta med Photoshop senare! Lycka till och ha det super fast jag kommer uppdatera rätt lite nu tills min dator är fixad. Sköt om er, kram! ♥

Förresten! Är du riktigt gullig får du jättegärna rösta på mig här i veckans blogg! Eller klicka här! Jag är nummer fem, om du röstar blir du länkad i bloggen. Många pussar.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) joda. vad gör dudå?

2010-01-26 @ 14:21:43
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej ;P jag ska snart iväg :P vad är roligast med att blogga tycker du? :P

2010-01-26 @ 15:06:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0