Jag & min kamera!

 

Jag som skriver: En tjej, från ett ställe längre bort än du anar! ;) Brunett. En tjej med stort intresse för fotografering och brinner för musik och design. Musik som rock och hiphop hör till favoritgenrerna. Designintresset ligger främst hos bloggar och så gillar jag ju att redigera och leka med färdigfotograferade bilder!

 

Kamerautrustning: En systemkamera, som kom lagon till julen 2009. Kameran är av märket Canon EOS 1000D och för tillfället använder jag objektivet 18-55mm. Fler kameragrejer väntas dyka upp.

Senast redigerad: 2 februari 2010



Kommentarer
Postat av: iida michael jjackson ;*

hej! (:

vi har visst precis samma intresse! (;

jag älskar oxå att fotografera, redigera och leka med fotograferade bilder (;

du kan kolla på min blogg om du vill se bilder jag har tagit! :D



kram! §

2010-02-09 @ 18:06:39
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0